Social Icons

Pages

Monday, May 10, 2010

Laungan itu...

Laungan itu...

Apa yang harus kulakukan...
Apa yang harus kunyatakan...
Mengapa aku jadi seperti ini..
Mengapa aku menjadi lemah sebegini...
Bukankah ini yang kuharapkan selama ini...
Bukankah ini doaku buat dirinya..
Kebahagiaan temanku....
Kebahagiaan terbesarku....
Bukanlah kesakitanku..
Bukanlah ketakutanku....
Mungkin aku cuma perlukan masa untuk semua ini..
Mungkin perasaan takut menyelubungiku...
Yakinlah...dia akan menemanimu...
Yakinlah bahawa dia ada di sisimu...
Percayalah pada dirinya...
Percayalah pada janji yang telah terbina....
Buktikanlah pada dirimu..
Buktikan padanya..
Kau boleh mengharungi semua ini...
Kau boleh melepasi saat ini...
Katakan padanya kau gembira buat dirinya...
Katakan padanya bahawa semuanya akan beransur pulih..
Jangan kau sakiti dia...
Jangan kau menyusahkannya...
Sedarlah dari mimpimu..
Sedarlah siapa dirimu...
Dirinya bukan milikmu..
Dirinya adalah teman terbaikmu..
Mungkinkah kamu terlalu rapat...
Mungkinkah kamu terlalu menyanyangi..
Bangunlah dari semua ini..
Bangunlah dari tidurmu....
Semua itu hanyalah mimpi...
Semua itu hanyalah ilusi...

Kuatkanlah aku didalam setiap langkahku..
Temanilah aku di dalam tidurku...
Dengarlah rintihan hatiku ini...
Saat kau bahagia di sana..
Mengapa aku merasakan ini....



No comments:

Post a Comment