Pages

Thursday, October 28, 2010


I'm the princess...
I can be what i want to be..
Don't control my life..
Just lead me to the right way...

UNPREDICTABLE

What wrong with you aa..
I really wonder..
can i call u crazy or unstabil emotion evrytime we are facing our exam..
damn uuu..stupid u..silly u...
i hate it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
but for ur information u are my friend..
BENGGONG KO SANA!!!! AISK...MCAMLA KO JAK ADA MASALAH SANA..KURENG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BNCI OO...BUDU EH..
KO PNDAI JAK MO CKP SY GINI GITU..KO PERNAH KAH FIKIR APA MASALAH KO OO..

Monday, October 25, 2010

Sayang Kamu


Nyamannya Udara..

Nyamannya udara pagi nie..
Sangat seronok untuk meneruskan tidur
yang selama ini x pernah cukup..
Tapi pagi ini perasaan nie x brapa ok pla..
bgun2 trus risau nie..
apasal nie aa..
msti ada nie..
God...please...
xkan psal tourament ptg nie..
mustahil la..
sy tkut..
or ada apa2 tjdi dgn org skeliling...
tpi sapa.....instinct...
adeh...hope smuanya okay....

Bola itu Bulat...

bOla itu bulat...
yang bulat itu bola...
Apasal nak kejar bola tue...
Apasal nak rebut bola tue.
emas kah bola tue...
ya!! bola tue bkn emas...xda apa yg ada pada bola tue....

DAN YANG PASTINYA ARINIE ADALAH SALAHKU...!!!
NAPA AKU X SAMBUT BOLA TUE..
TUELA KO NDAK DENGAR BHA ATIMU CKP!!!
ADEH!!!

Sunday, October 24, 2010


Dari jauh kita lihat laut itu indah..
Dari jauh kita lihat laut itu biru..
dari jauh kita lihat laut itu tenang...
Dari jauh kita lihat pasir itu putih..
Tapi seindah manakah laut yang dalam itu..
Seputih manakah pasir yang seringkali dihempas sang ombak...
Sebiru manakah laut yang semakin tercemar saban hari...
setenang manakah alunan ombak ketika ditiup angin...

begitulah kehidupan kita sebagai manusia...
Tuhan tidak akan sekali-kali menguji kita sekiranya DIA
tahu bhawa kita x mampu melaluinya...
Sabarlah wahai teman....
Bagiku sememangnya ini tidak adil buat dirimu..
namun yakinlah bahawa ada hikmah disebalik semua ini..
kuatkan semangat dan janganlah sesekali lupa padaNYA

FUnnY....

Setelah sekian lama berjinak-jinak dalam dunia bloger ini...
akhirnya terdetik di hati untuk membaca semula apa yang telah diungkap
di dalam blog ini...
hahhaha...langsung tidak kusangka bahawa aku pandai berkata-kata...
puitis sungguh ayat yang kucoretkan..
adakah ianya benar atau palsu..

Thursday, October 21, 2010

wink2

aRinie blajar something dri mdm...
kta x bleh myalahkn stu pihak shja dlm sbuah perpisahan...
dua2 pun ada slhnya..

Kenapalah kalau saya ndak dtg esok????

Uina seh....
smua org pndai dtg mlasnya...
sy mo blik suka ati sy la..
Napa klu ko pgi pun bsok ko ingt ko buat krja sgt kah...
Niela ssh juga nie...
kalau org yg bt slh skli cam stu dunia nak roboh..
klu ko yg bt...ndak prnh pun kmi bising..
ikhlas la skit wei...
jgn mo tgok kslhan org jak...

Thanx God


Hye2....
I'm so happy right now..
thanx God..for bless us..
thanx coz give us a change to get close..
hehehe....

****
Apa yang sy merepek nie..
nie kenyataan bukan repekan..
thanx GOD coz sntiasa ada brsama..
Thanx coz bgi kmi pluang tuk lebih dekat...
syukur dia sdh slsai mlalui pembedahan tue...
hrap dia akan lebih tabah utk mghadapi smua nie..
i know this is the test for him right...

*****

i'm sorry coz nangis aritue..
tapi bukan tipu sy sayang ko sgt2...
u make me scare when i'm calling ur name again n again but u didn't respond...

Cheer up!! i always be at ur side forever n ever..



Wednesday, October 20, 2010

Triexiem Shila On The Board


** Triexiem Shila **

I love my family..
I love my friend..
& I love myself..

~~~~~~~~~~~~~~

There were few reason why i like to write on my blog..

1. For me this is the one n only friend that always listen on what i want to say..
even i can't have any feedback but I'm happy after write everything here..

2.My blog is very2 sporting u know...my blog can keep my secret well..
except someone read it and ngengnongngengngong.....well i think the person also understand why i write everything here..

~~~~~~~~~~~~~~

i have a friend but seems like i don't have it..
sometime i wonder how to be the best...
not to be the best among the best..
but i just want to have a friend..
who is my besties??
i don't think that i have anyone..
or i don't realize who is my besties..
sometime it's hurt when u know that someone doesn't like yourself..
it's hard to take care of other people heart...
it's really hard to pretend that you were okay....
well i know who i am....
I'm alone..
that's why i like to make friend with the junior
i don't feel that I'm with u all guys n gurls...

~~~~~~~~~~~

iT's so sad to see ur face like that..
i know it's hard for us to accept this situation..
i'm really sorry..
but i'm prefer to make u hurt now..

~~~~~~~~~~~

Dear..u know what...
each problem has their own solution...
but i don't think this is the right way for us..
many people are involved with our problem..
i don't want any of us get hurt..
i swear..I'll wait for the moment just please don't let anyone hurt.


~~~~~~~~~~~~~


Chubby boy...
thanx for always be at my side when i need u..
but i'm scare if i'll get u hurt..
really appreciate u..

PEROMPAK BAS KILANG

Justify Full
Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."
------->makcik2...

Tuesday, October 19, 2010

My DestiNy

What is actually happen now??
Am i so sure bout this...
this is what i want??
or it just something new that can me happy for a while...

***
you always said that u are scared of loosing me..

I'm not sure bout that dear..
I'm really scare if that things happen again...
Do u remember that you've broke my heart once...
why? how all of this thing can be happen suddenly after you know bout me & w..

***

Why I'm still loving u..
why i can give u the chance to love me once again..
people surround me say that I'm idiot u know..
But my heart say i know u better than anyone...

god...lead me..show me the way..


Sunday, October 17, 2010

Tinggi Rendah Langit & Bumi

Setelah sekian lama blog ini tidak kuisi dengan luahan hati dan kata-kata.
Setelah sekian lama terbuku didalam hati ini..kini sekali lagi akan kulontarkan semuanya..
Kusuarakan semuanya kedalam blog kaku yang x mampu membalas segala luahan ku...
Kuinginkan kau tahu..apa yang ku mahu....

Kini...kusedar tinggi rendahnya bumi...
aku x mampu membahagiakan semua insan yang berada di sampingku...
aku juga x mampu memuaskan hati mereka......
Salah siapakah semua ini...dimana sebenarnya diri ini...

Adakah aku yang salah.....??