Social Icons

Pages

Wednesday, May 5, 2010

U Make Me Hurt...


Penyeksaan terbesar buat diriku...
mengapa harus aku yang mengalah...
mengapa aku yang dipersalahkan...
betapa untung dirinya yang sentiasa diagungkan oleh dirimu...
Kesakitan yang kualami tidak pernah kau endahkan...
Inilah jawapan kepada persoalan yang kau usulkan selama ini...
aku mula menjauhkan diri..
aku tidak sangup untuk berhadapan dengan semua ini..
aku akui aku bukanlah siapa-siapa...
namun..hargailah aku sebagai temanmu...
aku tidak meminta sebarang bayaran untuk semua ini..
aku ikhlas untuk menjadi temanmu...
aaaaaaaaaaaaarggggghhhh!!!!!!
setiap kali kita keluar bersama yang lain...
kau akan menunjukkan muka masammu kepadaku..
akukah penyebabnya??????
Penyebabnya ialah DIA...
susah sangat buat dirimu untuk mengeluarkan segala yang terbuku..

No comments:

Post a Comment