Social Icons

Pages

Saturday, March 16, 2013

Futsal...

Well ya..sy masih melibatkan diri dalam sukan nie...
seperti biasa aka jadi goal keeper...
hurm, actually aapp yang sy mo crita nie kn pasal team2 yang kami lawan...
saya tau.saya nie pemain yang sangat amatur...betul! jujur amatur..
klu d KK sy punya list paling bawah bah...
tapi di sini, kami punya lawan lagi teruk...
xda semangat kesukanan..
kalah pun mo mengamuk...
tapi kalau menang tembirang..
aduh susah nie...
sebelum nie saya ikut2 org main di KK pun mmg xdala pengalaman begini..
saya taula bha juga..nie game baru jak famous di sni KM...
masalah dia..pleasela mentaliy..
sports for fun..
tiada duit kita mo rebut..
bikin malu kalau mo gaduh2...
padahal kita satu kampung juga.
adeh, kalau kamu menang kami dapat terima jak kn...
kesian oo.
pengalaman paling teruk saya kena cakar la..
saya prefer kuccing saya cakar dari rang yang buat oo...
bikin malu daerah saja...
relax bha kawan...sama2 kita baru belajar n ndak pandai..
team saya pun budak2 nie....
jadi no need to be hot..just relax....

No comments:

Post a Comment